Hola a todos quería escribirles brevemente para hacérles llegar mis mejores deseos para esta Navidad... Espero que el nacimiento de Jesús, simbolice el nacimiento de un mejor TU, y que el año que viene, sigamos creciendo juntos!
Un fuerte abrazo!
Federico
Hello to all, I wanted to briefly type a few words to send you my best wishes for this Christmas... I hope that the birth of Jesus, also symbolizes the birth of a better YOU, and that next year we continue to grow together!
A big hug!
Federico
Showing posts with label deseos. Show all posts
Showing posts with label deseos. Show all posts
Thursday, December 24, 2009
Subscribe to:
Posts (Atom)